Рудник

аутор: Наташа Урошевић датум: 11/02/2016 у: Извештаји |

Недеља 07.фебруар

Чланови ПД „ВИС“, њих 25 је одлучило  да „протегне“ ноге на оближњој планини Рудник. По изузетно лепом дану кренуло се аутомобилима у 900 ујутру, преко Брајковца до прве тачке на рути, кафанице у Белановици, где смо густирали јутарњу кафу.

На стазу крећемо на раскрсници, подно Островице (758мнв) која доминира крајоликом са своја два збијена врха, трапезастим и купастим. Сеоски пут у Војковцима местимично је налик правој каљузи, али тај детаљ није покварио лепоту околиша окупаног јутарњим сунцем. Прегазили смо лако 4км до врха Клокотич (699мнв).

На врху скоро несвакидашњи поглед: најближи посматрачу Букуља и Венчац, наставља се даље ниска са Медведником и Јаблаником , затим Повлен и Маљен…На другој страни Велики Штурац (1132 мнв-највиши врх Рудника) , Опленац, Борачки Крш.. .

Истом стазом али кроз ливаде и шумарке поред пута, да би избегли блато стижемо до аута. Настављамо вожњу до варошице Рудник и кафане Руднички брег на Ибарској где опет застајемо.

Намерили смо до „Српског Холливуда“, занимљиве поставке на отвореном коју је замислио и остварио млади ентузијаста Иван Јаковљевић, мештанин  села Мутањ.
Наиме изнад Рудничког брега 500м опет каљавим сеоским путем воде вас путокази и јунаци из цртаних филмова осликани на лименим таблама, до видиковца где су постављена метална бела слова 4м висока-Српски Холивуд и адреналин љуљашка .

Акцију наравно завршавамо у кафани на Руднику. Дан искоришћен на прави начин уз пређених десетак километара у ваздушној бањи Рудника, уз пријатно време и добро друштво.